Een echt antwoord valt niet te geven. Maar waarschijnlijk niet.

De prijzen van apple zijn redelijk constant. Kijk bijvoorbeeld naar de Pricewatch van de iPhone 6s, 6 en SE op Tweakers. Deze nemen in een jaar niet veel af.

Apple is ook heel streng in zijn korting beleid. Normaal word er bij een actie ingeleverd door Fabrikanten en winkelketens. Apple (en andere bedrijven) doen hier niet aan en zeggen dat de winkels zelf maar moeten inleveren (voorbeeld; Apple doet nooit mee met de BTW-actie van MediaMarkt).

De iPhone 6s kost nu nog ongeveer netzoveel als op de eerste Nederlandse verkoopdag.