ik heb een iphone 5 en mijn provider is kpn ik wil graag een goedkoop abonnement met eigenlijk niet meer als 20 euro per maand.... wie kan me helpen?!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Dan kun je nog steeds bij KPN terecht; met een SIM only basis abonnement, voor 150 min./sms per maand. Kost eur 20.-.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder heb je dan 500 MB internet.
Prijs geldt bij contract voor 2 jaar. Bij jaarcontract is het eur 22,50.
7 jaar geleden
Je kan ook gewoon een andere provider nemen, zoals Simpel! Daar heb je voor 15 euro per maand al 2 GB internet en onbeperkt bellen/sms:
Simpel.nl