kan ik in een prepaid blackberry van bijvoorbeeld vodafone ook een simkaart van een t-mobile abonnement indoen?

Ik wil graag een blackberry curve kopen alleen als je bijvoorbeeld een blackberry curve prepaid van vodafone koopt dan is hij een stuk goedkoper, maar kan ik er dan een simkaart van een andere provider indoen? Of moet ik er echt een prepaid kaart van vodafone indoen. en kan ik er dan ook een simkaart met een abonnement i.p.v. prepaid indoen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als er geen simlock op zit wel, anders moet je de telefoon eerst simlock vrij maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er zit meestal een simlock op deze kun je illegaal laten verwijderen, of 2 jaar met vodafone bellen voordat vodafone hem simlock vrij maakt.
Wil je toch een abonnement van tmobile moet je een simlockvrij toestel kopen.