Waarom nu al een verlengingsaanbod van Telfort, terwijl het abonnement eind augustus pas afloopt?

Ik heb een 1 jarig internet abonnement bij Telfort. Het was een extra voordelig abonnement voor nieuwe klanten, het 2e jaar zou de prijs 5,00 euro per maand omhoog gaan. Eind augustus loopt het abonnement af. Nu krijg ik een aanbod, dat ik een verhoging van de snelheid krijg, tegen dezelfde prijs als afgelopen jaar. Waarom nu al dit aanbod? Zijn er betere alternatieven op de markt en vreest men dat ik naar een ander ga? Ik heb vorige week via hun site aangegeven, dat ik 1 stap terug wilde, want daar heb ik genoeg aan. Toen kreeg ik als antwoord, dat ik dit nu nog niet kan doorgeven, want het huidige abonnement staat vast. Zullen ze mij dit aanbod doen, omdat ik een stapje terugwilde qua snelheid?

11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Binnen de laatste drie maanden alvorens het verlopen zou je al een nieuw abonnement af kunnen sluiten bij een andere aanbieder. Ik doe dit meestal ook, zeker als mijn mobiel er slecht aan toe is. Ik krijg de mobiel dan al mee maar het abonnement start pas echt over drie maanden. Op de dag van het verlopen van de een doe je de simkaart van de ander erin en klaar. Dit geeft je teven ook ruimte om een mooie actie mee te pakken. Stel Vodafone heeft nu net dat als je nu afsluit je het eerste jaar maar de helft gebruikt, dan kan je daar lekker gebruik van maken.

Telfort probeert je op dit moment dus veilig te stellen door je nu al een aanbod te doen. Wat ik je kan aanraden is gewoon om te kijken welke provider de beste aanbieding heeft in combinatie met de telefoon die je wilt. Zelf stap ik elk jaar over om te profiteren. Tegenwoordig nemen ze alles uit handen en behouw je eigen nummer zonder dat je hier zelf wat voor hoef te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar het gaat hier om een vast ineternet abonnement.
joro
11 jaar geleden
Ondanks mijn vraag over vast internet ging, toch bedankt voor de moeite!