Ik wil alvast een nieuwe telefoon, maar mijn abonnement loopt pas over twee maanden af. Kan ik alvast een nieuwe telefoon krijgen?

Ik ben van plan een nieuw abonnement af te sluiten, die dan over twee maanden zou ingaan (met behulp van nummerbehoud). Krijg ik dan NU al mijn nieuwe telefoon of pas over twee maanden? Het abonnement is bij Ben of Hollandsnieuwe.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Hoi, je kunt je contract 2 maanden van te voren verlengen. Je krijgt dan meteen je mobiel. Je contract is dan wel dus 2 jaar en 2 maanden.

Je volgende abonnement kun je dan na 2 jaar verlengen en niet 1,8 zoals nu.

Hierin staat alle info.

Toegevoegd na 1 minuut:
1,8 = 1 jaar en 10 maanden,