Hoe weet ik of ik niet te veel betaal voor mijn telefoon abonnement?

Ik heb een Nokia n97 mini en daar betaal ik maandelijks 40 euro voor inclusief btw.
300 belminuten en internet voor een jaar.
Maar ik heb het gevoel dat dat veel te veel is voor zo een oude mobiel!

Toegevoegd na 49 minuten:
1 jarig abonnement

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Dat weet je niet. Dat is ook niet controleerbaar. Maar je kunt tarieven vergelijken met andere aanbieders en ook doen voordat je een abonnement neemt zodat je een goede telefonische dienstverlener hebt tegen een leuke prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook de nokia n97 mini. Zo oud is ie niet toch? Ik heb zelf een abonnement voor 20.95, inclusief internet en 120 belminuten of 240 sms jes. Maar ik heb Hi, en ik kon gratis me sms jes verdubbelen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet of je niet teveel betaalt als jij tevreden bent over de prijs die je betaalt na een vergelijkend onderzoek bij alle mobiele telefonieproviders van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker veel te veel.

Voor 15 euro krijg je hetzelfde met een sim only abonnement via United Consumers.

Als je een tweejarig abonnement neemt, krijg je nog een supersonisch toestel bij.

www.unitedconsumers.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze hebben zelfs een actie nu: 300 belminuten of sms voor 6,95 per maand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat zal ik zeggen. Je betaald wel teveel en eigenlijk ook niet. Ik feite betaal je je gratis toestel zelf.Reken maar uit wat je voor je toestel betaald. En 300 minuten sim only en internet ben je rond de 15-16 euro kwijt. Het verschil maal 12 maanden, is het bedrag dat je voor je toestel betaald. Dus zelf een toestel aanschaffen is het goedkoopste