Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zien hoeveel belminuten ik nog heb bij een mtv abonnement?

Ik heb sinds kort (2 weken) een mtv abonnement met een blackberry bold 9780.
Nu zou ik graag willen weten hoe ik kan zien hoeveel belminuten ik nog heb... Ik heb hier op internet wat naar gezocht en uit veel sites blijkt dat dat misschien wel helemaal niet kan, wat zijn jullie ervaringen hiermee??

Ik heb ook nog ergens iets gelezen over een minutenteller, zodat je kan zien hoeveel minuten je al gebeld hebt.. maar hoe kom ik hieraan en werkt dit?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
997

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Staat het nergens op je "MyMTVMobile"? Bij T-mobile kan je namelijk ook je belminuten zien als je ingelogd bent op de site.

Mocht het daar niet staan, probeer dan de standaard nummers van de andere providers (zie bron).

Succes ermee!
Team GSM Buddy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MTV Mobile is onderdeel van Hi, wat weer onderdeel is van KPN. Probeer eens 1244 te bellen, of sms SALDO naar 1244. Als het goed is krijg je dan inzage over je tegoed. Als je weet hoeveel je moet betalen per minuut, kan je berekenen hoeveel belminuten je nog hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding