Ik kan met mij nokia e72 niet meer op internet geeft aan packet gegevens niet beschikbaar! Heb abonnement van ben hun zeggen dat alles goed is. HELP??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dit kan aardig wat verschillende oorzaken hebben, maar hier zijn vast enkele mogelijke oplossingen:

- Zoals in een reactie door iemand anders ook al is gezegd, probeer de telefoon eerst eens uit te zetten en weer aan. Trek eventueel de batterij er een seconde of 15 uit als hij uit staat, zodat er echt niks in het geheugen kan blijven hangen.

- Als je telefoon weer aan staat en je kunt nog steeds niet internetten (met dezelfde foutmelding), check dan of in de linker bovenhoek van je telefoon, het metertje dat aangeeft hoe goed je dekking is, wel genoeg streepjes heeft. Als daar bijvoorbeeld maar een streepje staat, dan ligt het aan de dekking van het netwerk. Ga (als de dekking onvoldoende is) op zoek naar een plaats waar je betere dekking hebt. Als het dan wel werkt, dan is het puur afhankelijk van of je een zendmast kunt bereiken of niet, en is er niets dat kan worden veranderd aan je situatie.

- Als in diezelfde linker bovenhoek, naast het metertje dat de dekking aangeeft, 3G staat, dan is er in ieder geval wel een verbinding met het internet.

- Probeer in het uiterste geval de helpdesk van je provider (Ben, waarschijnlijk) te bellen en te vragen of ze de internetinstellingen opnieuw naar je telefoon willen SMS-en. Hoewel het abonnement prima in orde kan zijn, kan er een instelling op je telefoon fout staan, zodat hij geen goede verbinding kan maken.