Tele2 of Telfort abonnement?

Hallo,

Het gaat om een vast bellen & internet abonnement. Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande providers en welke is het meest aan te raden. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd welke van de twee het voordeligste is. Nou heb ik zelf wat klein onderzoek gedaan, maar om het zeker te weten wil ik het jullie graag vragen. Bij Tele2 weet ik dat je altijd gratis kan telefoneren naar mensen met dezelfde provider. Wat zijn de voor en nadelen. Zijn er naast deze twee nog andere goede alternatieven? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Toegevoegd na 1 uur:
De onderstaande reacties brengen me al zeer aan het twijfelen... Heeft iemand ervaring met Ziggo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

ik heb telfort en het bevalt me helemaal niet.
ben elke maand duurder uit dan gedacht, krijg mijn factuur smsjes veels te laat, nee straks als mijn abo hier afgelopen is ga ik zeker naar een andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit telfort nemen: slechte kwaliteit van zowel diensten als administratie. Ik krijg nu nog regelmatig incassobureaus e.d. omdat ik weiger langer te betalen dan 30 dagen na opzegging. Telfort beweert dat je bij de gebruiksvoorwaarden (die je moet accepteren om diensten geleverd te krijgen) hebt geaccepteerd dat alles wat ze uit hoofde van het contract terecht of onterecht berekend wordt altijd door jou betaald moet worden. Deze kromme gedachte heeft mij een registratie bij preventel opgeleverd (word ik overigens niet warm of koud van; het is ze gelukt om een fout te maken in het adres, zodat ik er weinig last van heb).

Wat Tele2 betreft: ik hoor van een vriend van mij dat dat kwalitatief (voornamelijk internet) ook geen gelukkige keuze is geweest en dan heb ik het nog niet eens over de spotjes met dat irritante schaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik stap binnenkort over naar Tele 2, daar hoor ik louter positieve dingen over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Tele2 internet + bellen, over het algemeen ben ik tevreden over de prestaties, echter als er iets mis is, en je wilt de klantenservice bereiken, moet je a. over héél veel geduld beschikken en b. over een sterk hart. Deze "service" is namelijk allerbelabberdst. Het gaat allemaal virtueel, je krijgt de meest achterlijke niet ter zake doende antwoorden op je vragen (als je schrijft dat de specificatie van je rekening niet klopt proberen ze je leuke aanbiedingen van mobieltjes in je maag te splitsen en willen daarvoor je geboortedatum weten). Bovendien was de slogan bij aanschaf van het abt. : 's avonds en in het weekend gratis bellen naar vaste nummers. Werd toch in rekening gebracht, bij navraag kreeg ik als antwoord: er is geen sprake van gratis bellen 's avonds en in het weekend (nu adverteren ze er weer mee!).
Als ik jou was zou ik me niet twee, maar driemaal achter de oren krabben voor ik met deze lui in zee zou gaan!
Er schiet me nu even niets te binnen, maar er zijn goede vergelijkingssites te vinden als je even googelt. Succes met je keuze!