Ik ben hoogzwanger en kan al meer dan een dag niet bellen of gebeld worden met mijn mobiele abonnement van Tele2. Hoe kan ik hen bereiken?

Op hun site kun je chatten met een virtuele medewerker die me aanraadt te bellen met de klantenservice. Aan email doen ze niet. Doorsturen om te chatten met een echte medewerker lukt niet volgens de virtuele assistent. Ik word er echt moedeloos van. Iemand enig idee hoe ik hen kan bereiken? Desnoods via de social media?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vervelend! Je kunt het proberen via Twitter: https://twitter.com/Tele2Webcare Even "Volgen" aanklikken, dan kun je een bericht sturen naar hen. (bij T-Mobile wordt altijd vrij snel gereageerd, ik hoop dat dat bij Tele2 ook zo is)

Bronnen:
https://twitter.com/Tele2Webcare

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100