Is een Nederlandse mobiel zonder abonnement maar wel met telefoonnummer bereikbaar in België?

Mijn kennis heeft een smartphone maar geen abonnement. Ik kan die kennis in Nederland altijd bellen, en indien de kennis op een plaats met Wifi is kunnen we ook Whatsappen.
Nu gaat die kennis voor een paar dagen naar België. Zal die kennis daar telefonisch normaal bereikbaar zijn, wanneer die kennis daar geen Wifi heeft?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Ja ! Gewoon bereikbaar . Prepaid is het zelfde als met abonnement . Je kunt bij de provider ( en soms op het toestel nog ) afspreken ik wil niet kunnen bellen of gebeld worden buiten Nederland . Zet wel data uit bij prepaid in het buiten land anders vliegt het van je bel tegoed af ook al gebruik je niks ( denk je )