Binnenkort loopt mijn tweejarig abonnement bij Vodafone af. Houdt dit automatisch op of gaat Vodafone het stilzwijgend verlengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.3K

Het beste antwoord

Dat loopt gewoon door!

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie onderstaande vraag:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhip, ik zie het nu ook! Even in de gaten houden dus. Bedankt voor je antwoord en de link.

Andere antwoorden (6)

Het zit er aan te komen dat stilzwijgend verlengen niet meer mag. Maar op dit moment loopt je abbonement nog gewoon door. Je mag tegenwoordig wel per maand opzeggen. Voor kranten en tijdschriften geld een termijn van drie maanden dacht ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wordt (nu nog) stilzwijgend verlengd. Overigens kan je nu al Vodafone bellen en vragen wat ze voor jou in de aanbieding hebben, of de website bekijken.
Weet goed dat er verschillende kortingspercentages gelden, dus vraag welke voor jou geldt en of je een hogere korting kan krijgen.
Natuurlijk kan je ook overstappen naar een andere provider. Dat kan j3e nu al aanvragen en dan regelen zij dat je per de vervaldatum automatisch overstapt (je zit alleen ongeveer 2 uur met overschakelzaken, dan ben je even niet bereikbaar).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat loopt door alhoewel de vorm aangepast wordt naar een sim only. Dus je gaat wel veel minder betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de nieuwe wetgeving daaromtrent is aangenomen
kunt u na de overeengekomen periode per maand opzeggen. Bedenk dat toen u het abonnement aanging u een voordelig tarief kreeg. Maar bij stilzwijgende verlenging heeft u dat niet vanzelfsprekend.
Dat geld ook voor diverse abonnementen op kranten, weekbladen, etc alsmede diverse verzekeringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat gewoon door!

je had het een paar maanden van te voren moeten stoppen.
maar volgensmij kan je per maand je abonnement stoppen na de contractduur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals gezegd hierboven gaat het gewoon door. Maar, voor telefonie, internet en TV kun je het per maand opzeggen, nadat het stilzwijgend verlengt is. Dit is ter voorkoming dat je ineens zonder abonnement zit.

Check de site in de bron maar even, dan weet je hoe het zit.