Kan ik met mijn smartphone (met enkel telefoonabonnement) internetten dmv mijn WIFI abonnement op mijn laptop, dus zonder bijkomende kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

je kan wel op je laptop op je telefoon abbo laten lopen.
andersom weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet het wel kunnen. Dan zou je de Wifi-verbinding op je laptop moeten instellen op "Verbinding delen" o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik thuis ben heb ook de wifi op mn android. Hij verbruikt dan geen mobiele data, dus ik neem aan dan ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraagstelling klopt niet echt. Een wifi abonnement bestaat bv niet. Ik neem aan dat je bedoelt dat je met je laptop via wifi verbonden bent met de modem/router waar je internet abonnement (thuis) op binnen komt.

En dat je met je tel via de wifi mogelijkheden van die tel op dezelfde manier verbinding wilt maken als dat de laptop doet? Dat kan gewoon en zal dan ook gewoon via je eigen (thuis) netwerk lopen. Kost niks extra's want je zit dan op je eigen netwerk voor de internet verbinding.