Hoe kan ik goedkoop prepaid internetten in New York voor een week?

Eind mei ga ik een week naar New York op vakantie. Om daar toch alles een beetje te kunnen vinden zou ik graag internet op mijn telefoon hebben. Via mijn abonnement is het echter vrij duur, 7,50 per 100 mb. Is het mogelijk om prepaid te internetten wat enigszins betaalbaar is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
paulus811
6 jaar geleden
Je kunt in de VS een sim only kopen, maar dat loont niet voor een week. Stippel je route uit waar je wifi hebt en neem een papieren kaartje om te zien waar je heen moet. NY is simpel ingedeeld in straatnummers en avenues.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Of je neemt een free- sim van Vodafone. Bij die heb je 100mb voor 1,-
Utrecht
6 jaar geleden
Ook buiten NL? Zorg er in ieder geval voor dat je heel NY in Google Maps lokaal opslaat. Da kan je in ieder geval navigeren zonder datagebruik.

Antwoorden (1)

Zelf ben ik vorig jaar ook naar Amerika geweest. Je kan daar sim kaarten kopen met een bepaalde hoeveelheid internet. Bijvoorbeeld 1 GB voor 15 dollar ofzo. Je zit dan niet vast aan een abonnement. Het makkelijke is dat je deze gewoon kunt kopen bij de Walmart, die je overal wel hebt.