Bij buikgriep verlies je vocht en vooral ook mineralen.
Het is beslist verstandig om de tijd te nemen om bij te komen.
Eet als je veel gewend bent te sporten voldoende koolhydraten en eiwitten, en eet bananen en tomaten en ook ander fruit.
Ga voor minstens een week geen wedstrijden doen. Ga rustig trainen. Respecteer je lijf. Als de buikgriep fors was, dat wil zeggen meer dan een dag of vier, wacht dan 14 dagen totdat j je aan zware wedstrijden waagt. Voordien kan je wel trainen. Voorwaarde boven alles is dan wel dat je compleet hersteld bent en je fit voelt. Anders niet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Na een buikgriep moet je toch even recupereren. Een weekje wachten om opnieuw te sporten lijkt me een minimum aan recuperatie.