Dat kan je gebruiken om bij het aantrekken van de schoen er aan te trekken, zodat het instappen makkelijker gaat. Immers wie heeft er tegenwoordig nog een schoenlepel?
een jaar geleden
Korbach
een jaar geleden
Oh. Ik gebruik dus altijd een schoenlepel... Maar toch bedankt.
ronron1212
een jaar geleden
Meer mensen dan jij denkt want er zijn nog heel veel schoenen zonder lusje
Z512099
een jaar geleden
Ik heb 2 schoenlepels, spreek voor uzelf.