Wat is een leuk uitje wat niet duur is, en ook leuk is als het regent?

Wat is leuk om op een regenachtige dag naar toe te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zijn tweeën. Niet actief, geen zwemmen dus. En wat betreft de prijs: Sommige dierentuinen zijn ook leuk als het regent, maar het kost brandstof, parkeergeld, entreegeld, hapjes en drankjes, etcetera. Je bent zo 60 euro kwijt. Dat is niet de bedoeling. Brandstof en ergens een broodje eten, maar veel meer moet het niet gaan kosten...
Dus geen dure entreegelden.
Annswers
13 jaar geleden
Omgeving?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot 45 minuten rijden van utrecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schrijf me conan als je een vriendin heb,gaan we veel stappen met zijn vieren,wij betalen wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig hoe er door velen hier gespeculeerd wordt...:) Toch zitten jullie er allemaal naast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog bedankt voor het aanbod trouwens!

Het beste antwoord

Het blotevoetenpad in Bunnik, Friesland. Hoe modderiger hoe leuker! Trek wel oude kleren aan, een voordeel is dat het buiten is maar dat het wel leuk is als het regent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Kijk en luister museum in Hilversum.

Wat bedoel je met niet duur ongeveer?

Toegevoegd na 7 uur:
Beeld en Geluid bedoel ik! Met dank aan Djimme!

Toegevoegd na 8 uur:
Wat dacht je trouwens van Wokken Conan :)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus voor het idee. Benzinekosten, en ergens een broodje eten. Veel meer mag het niet kosten, dus geen dure entreegelden of zo.
Annswers
13 jaar geleden
Ja het is ook leuk omdat er veel jeugdervaringen boven komen die je kunt delen samen of juist niet van elkaar verwachtte, zo leer je elkaar nog beter kennen ook.
Annswers
13 jaar geleden
Ja inderdaad Djimme, thanks!
Naar een overdekt zwembad.

Toegevoegd na 16 minuten:
Niet zwemmen dus, ga dan eens naar een overdekt winkelcentrum, pik daar een terrasje en geniet van het kijken naar de mensen die langskomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28 seconden sneller +
Zwemmen is altijd leuk, tenzij je dat een beetje 'zat' bent.
Wat dacht je anders van lasergamen? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Musea
Een jazzcafé met life muziek
Bowlen
Indoor tennissen
Squashen
Indoor klimmen
Potje schaken in de kroeg
Biljarten
Poolen

Toegevoegd na 14 minuten:
Filmhuis
Theater (kan goedkoop als het een try-out voorstelling is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er kinderen bij zijn: trek regenlaarzen en oude kleren aan en ga naar het bos om dennenappels en ander losliggend natuurlijk spul te zoeken. Eenmaal thuis kunnen ze daar mooie stukjes van maken.
Kinderen zijn allang blij, dat ze zich eens een keer lekker vies mogen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
papegaaienpark.
entree kost 10 euro per persoon
parkeren gratis
en nog vele dingen hierbij een link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker naar de sauna..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wat Loenie zegt. Maar wel lekker niks doen, dus + van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je spaart pickwick zegels en kan een persoon gratis meenemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik betaal 18€
ik vind t wel meevallen ...
je kan er uren en uren zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier...is die sauna
Annswers
13 jaar geleden
Wat betaal jij dan Loenie?
of naar dolle pret toe, das een overdek speelgoed gebeuren, voor zo wel ouders en kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boekje kopen voor € 12,50
nederland voor nop
daarin staan 1900 tips voor gratis uitjes

Toegevoegd na 2 uur:
nog te koop bij bol.com en waarschijnlijk ook in de boekhandel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke tip +! Waar is dat boekje te koop?
spoorwegmuseum
13 jaar geleden
ben je al eens in kasteel de haar geweest, in haarzuilens. dat is dichtbij voor jullie.
of kraanvogels gaan kijken in natuurgebied fochteloerveen van natuurmonumenten, is ook redelijk dichtbij... zie site.
een donut eten in hoogcatarijne, yum...
of het elvis presley museum in culemborg bekijken.
(is niet echt groot ofzo, maar wel leuk om eens gezien te hebben)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar IKEA...
klinkt misschien een beetje saai maar ik heb het laatst gedaan met een paar vrienden en vriendinnen en het was echt lachen...
(en als je niks koopt is het gratis... alleen de reis er naar toe moet je betalen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bos, park, strand, alles waar je nooit naartoe gaat als het regent. Neem een paraplu, kruip wat bij elkaar, ga achteraf wat opwarmen in een cafe en restaurant. Origineel, toch? En waarom moetje altijd binnen zitten als het regent? Natuurlijk moetje jezelf wat meer voorbereiden (laarzen, dikkere jas, dikkere pul, lange broek, 2 onderbroeken,...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker in de outo stappen en gaan toeren drinken en eten mee ergens koffie drinken met uitzicht over een rivier daarna lekker verder ff tussen de buien door een wandeling door het bos dan weer de outo terug zien te vinden op een verlaten parkeer plaats terwijl het donker begint te worden en er van uit de verte onweer naderbij komt stranden in een pannekoeke huisje voor het onweer begint lekker pannekoek eten met chokomel dan door de serveerster met haar auto de parkeer plaatsen afrijden tot je de auto terug hebt gevonden dan in het donker binnen door naar huis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand zie het al ongeveer:
Zweedse gehaktballetjes bij de grote meubelzweed gaan eten?
Helemaal gratis en nog beter: je merkt niets van het weer buiten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen hier zal wel willen weten waar je gratis die balletjes kan eten.Ik denk dat die zweed het erg druk gaat krijgen.;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet helemaal goed geformuleerd, nee.... :0 ze zijn niet duur, maar gratis......
Lekker thuis een spelletjes avond houden, chips, fris en een leuke lachwekkende film! daarna een Kussen gevecht (als daar de ruimte voor is en je vindt het niet zo erg) En daarna ze lekker in bed stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zilveruitje.

Shit, wordt vast weer verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n willekeurige voorbijganger achtervolgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de bios
Gewoon bij iemand thuis en dan bijv. spelletjes doen
Gezellig uit eten gaan
Een terrasje pikken (desnoods met paraplu ;))