Moet je betalen voor het zien van live wedstrijden in de Eredivisie?

En hoe zit het met de Jupiler League? Wie heeft de rechten om vervolgens beelden uit te zenden van beide competities? De NOS of RTL? En voordat Eredivise Live er was, moest je toen ook al betalen?

Moet je ook betalen in Noord-Amerika voor wedstrijden van de MLB?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Eredivisie live heeft de rechten om de wedstrijden live uit te zenden en hiervoor moet je ook betalen inderdaad. Ook hebben ze de rechten om samenvattingen van de Eredivisie te laten zien.

RTL heeft de rechten om de samenvattinden van de Jupiler league te laten zien.

De NOS heeft de rechten om samenvattingen te laten zien van de Eredivisie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sport betaalzenders zijn www.eredivisielive.nl & www.sport1.nl.
Ja. Helaas wel. je moet een abbonement op eredivisie live nemen en dan kan je op je pc, tv, tablet, iphone, ipod, laptop noem maar op, live de wedstrijden kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In feite kun je in Nederland alleen wedstrijden van Oranje of Europese wedstrijden gratis live volgen op tv. Voor de (betaalde) competities moet er betaald worden.

Ik meen dat vanaf de halve finale de KNVB-beker ook 1 wedstrijd gratis heeft, bij Veronica meestal.

De samenvattingen van de eredivisie kun je dan wel weer 's avonds gratis volgen bij de nos (het met de bord op schoot moment).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veronica zendt dacht ik vanaf de kwartfinales uit, en anders vanaf de halve finales beide wedstrijden.
De Jupiler League wordt al sinds jaren uitgezonden door RTL-7, welke tot op heden gratis is. Voor dat Eredivisie Live er was waren we aangewezen op de NOS, maar ook op Eurosport 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je moet er een abonnement op nemen, kijk bij de bron voor de site waar de kosten op staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via, bijvoorbeeld, websites als Livetv.ru kan je bijna alle competities live streamen. Dit houdt dus in dat het gratis is en via de pc te bekijken.