Wie was er voor vd Sar de vaste keeper van het nederlands elftal?

Vraag van mijn zoon en ik weet het niet maar hier vast wel iemand :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
3.2K

Het beste antwoord

Volgens mij was dat Ed de Goei
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Van Breukelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ronald Waterreus, en daarvoor Hans van Breukelen.
Tussendoor was Stanley Menzo af en toe doelverdediger.
14 jaar geleden
Piet Schrijvers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DAT was natuurlijk Ed de Goey,na het wk 1994 kwam vd Sar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed de Goey.
Ed is echter vervangen door van der Sar op kwaliteit, niet op stoppen met carriere, zoals van Breukelen deed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was zoals eerder genoemd Ed de Goey.

De eerste wedstrijd van Edwin van der Sar voor het Nederlands elftal was uit tegen Wit-Rusland (1-0 verlies). Zijn laatste wedstrijd was uit tegen Noorwegen (0-1 winst).

Edwin van der Sar heeft in totaal 130 interlands gespeeld voor het Nederlands elftal, hij is daarmee de meest ervaren international van Nederland aller tijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen twijffel meer mogelijk +1