We wonen in een caravan op een camping.Mag dat eigenlijk als je enkel een postbusadres hebt.?

Sinds ruim 2 weken wonen we in een caravan van ons eigen op de camping.We hebben een postbusadres in Belgie omdat we er wonen maar we zijn gedeeltelijk geschrapt van ons adres mogen we er nog dan wonen of niet.Aan een woning komen is heel moeilijk,hier moet je minstens 2 maanden borg voor handen hebben en nog een maand huur.Dus kan dat niet 1 ,2,ophoesten,.
hoe moet je dat verder doen dan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
5.8K

Antwoorden (3)

Het ligt aan de camping,plaats waar je staat.
In de ene gemeente mag je er wel staan en in een andere gemeente mag je er maar 9 maanden verblijven.
Je zou navraag kunnen doen bij je campingeigenaar.
Dan weet je het zeker.
Mag het niet, dan ga je tog gewoon eens een paar daagjes, als je kan, naar een logeetje toe....
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het wel of niet toegestaan is, hangt af of de gemeente, waaronder de camping valt, permanente bewoning op de camping toestaat.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
ik ken iemand van mijn familie die woont ook op een camping in een eigen aangekochte caravan.De betreffende camping is wel 12maand open dus dat is een voordeel.Wettelijk gezien mag je niet op de camping wonen je moet een vast adres hebben die hebben ze dan bij één van de ouders tot dusver geen probleem en gemakshalve hebben zij een postbus gehuurd dichtbij hun camping wat het makkelijker maakt om direct aan de post te geraken zonder dat ze constant naar hun ouders moeten.op de camping zeggen ze er dan ook niets van omdat zij in orde zijn met hun vast adres.Kunt u geen vast adres bekomen bij een dicht familielid misschien mits een kleine vergoeding ofzo?Dat was misschien een oplossing