Echt zwemmen niet, maar wel bij hen in het water zijn en ze aanraken. In het Dolfinarium te Harderwijk.

P.s. Vervolgvragen aan de vraag toevoegen, niet in een reactie op het antwoord!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, vond mijn dochter erg leuk. Alleen bij hele hoge uitzondering zou je mee kunnen zwemmen. Dit is wel eens gebeurd voor een speciale wens. Ze laten de dieren zoveel mogelijk in hun waarde. Het is hun gebied. Maar in wetsuit erbij kan wel. Dat staat in je link en prima antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom nu weer die min is gewoon goed antwoord!