en aantal maanden geleden, op 30 september 2011, sprongen alle leden van Die Haghe mee aan de recordpoging 24 uur lang trampolinespringen voor een vermelding in het Guinness World Records. Het was een groot feest. De ontlading was groot bij de organisatie, trainers, bestuursleden, leden en andere betrokkenen toen op 1 oktober 2011 de 24 uur was behaald. Voor ons was de recordpoging meer dan geslaagd! Maar zou dat genoeg zijn voor een erkenning door het Guinness World Record?

Tijdens de recordpoging is er 24 uur lang filmopnamen gemaakt die later naar het Guinness World Records is gestuurd. Twee dagen geleden kwam er bij ons een e-mail binnen met het antwoord waar wij zolang op hadden gewacht. Wordt het record erkend door Guinness of niet?

Helaas moet ik jullie meedelen dat onze recordpoging niet officieel erkend wordt door Guinness World Records. Reden was dat zij per jaar 60.000 aanvragen krijgen waarvan zij een strenge selectie moeten maken tussen de records die wel of niet een erkende status krijgen. Zij zijn heel erg op zoek naar nieuwe bijzondere recordpogingen en helaas viel uiteindelijk onze recordpoging daar niet onder. Zij zijn op zoek naar nieuwe categorieën met records die niet eenvoudig te verbreken zijn.

er is dus 24 uur lang gesprongen het werd alleen niet aangenomen als record, maar is hoogstwaarschijnlijk wel de langste tijd. ( in ieder geval die ik kon vinden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het wereldrecord trampolinespringen voor mannen staat op 18.00 punten op naam van de Canadees Jason Burnett. Bij de vrouwen staat het record op 15.30 punten, op naam van Irina Karavaeva uit Rusland.

Toegevoegd na 39 minuten:
Aaah, hoelang? Dan heb je aan onderstaand antwoord meer, namelijk 24 uur ;)