Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pak je het aan om optimaal van Sail te genieten?

Ben nog nooit op Sail geweest. Ik vermijd altijd menigten. Nu zou ik dat toch wel eens willen zien maar hoe doe je dat? Je komt per trein aan op A'dam Centraal, loopt het station aan de achterkant uit en dan maar naar links of naar rechts in een menigte langs de waterkant gaan sjokken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
821
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja da's zeker. Hier strompelt geen menigte voorbij ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel info kun je vinden op:
http://www.sail2010.nl/
Hier is ook een plattegrond te downloaden.

In de Telegraaf van gisteren (zaterdag) is een bijlage te vinden vol met info over Sail, zeer de moeite waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verstand op nul en laat je lekker meevoeren door de menigte. Je zult dan in plaats van dat je last hebt van de menigte juist genieten van al die mensen.

Vorig jaar ben ik naar Delfsail geweest. Ook daar was het giga druk, maar het was zo fantastisch dat ik maar liefst 3 dagen in het havengebied heb doorgebracht.

Geniet er van!
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
in de mast te zitten van het hoogste schip!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om optimaal gebruik te maken van het bezichtigen, rondvaarten of heli vluchten zou ik, om maar niets te missen een hotelletje boeken of een camper huren.
(niet op het allerlaatste moment)

Het is en blijft een onvergetelijke ervaring als je het allemaal mee hebt gemaakt, en het laat een diepe indruk bij je achter.

Ook het vuurwerk is prachtig.

Maak ons deelgenoot van jouw ervaringen en schrijf een kort berichtje bij jouw vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotelletje hoeft niet. Ik woon dichtbij Amsterdam. Weet nog niet of ik wel ga.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zijn er gisteren geweest en het was geweldig. Mijn verslag is te lezen op de GVsoos bij -Post Voor Zondag_
Toeristich bureau of VVV kantoor heeft vast informatie over Sail en de NS kan adviseren over het vervoer.

Ik ben er nog nooit geweest maar ik zou ruim op tijd gaan
zodat je niet gelijk in de piek van de drukte komt

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dinsdag en woensdag liggen al veel schepen in IJmuiden.
Maandag 23 vertrekken ze door de sluizen bij IJmuiden, dan kun je goed bekijken vanaf b.v. de Noorderpier (bij Wijk aan Zee).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding