waar kan ik een job vinden als voetbal uitslagen voor speller ?

ik ben zeer goed of heb een gave om 4 a5 wedstrijden te voorspellen iedere dag of minst 3 x per week

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Amadea
11 jaar geleden
Hoe oud ben jij dat je denkt dat professioneel te kunnen doen?
Ritsuka
11 jaar geleden
ik kan ook een heleboel voorspellen, maar hoeveel procent komt ook uit?

Het beste antwoord

Je zegt dat je 4 a 5 wedstrijden per dag goed voorspeld, maar je vergeet te melden hoeveel wedstrijden je in totaal voorspeld. Als je er 20 voorspeld en je hebt er maar 4 a 5 goed, dan zijn de cijfers anders dan wanneer je er 5 voorspeld en er dagelijks 4 a 5 goed hebt.

Maar goed, terugkomend op je vraag: Ik denk niet dat er veel banen zijn als professionele voorspeller.
Je zou misschien kans maken bij wed-bureaus als de Toto, maar volgens mij berekenen die de kansen eerder op basis van statistieken dan op "glazen bol" technieken.

Als je echt zo goed bent, dan kun je beter zelf gaan inzetten op wedstrijden. Als je gemiddeld 90% goed hebt, dan kun je daar een leuke boterham aan verdienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zet maar 4 of 5 ,ik zet trouwens alleen de wedstrijden die ik ook effectief wel weet .