Wie weet een kinderuitje vlakbij een station?

Me schoonmoeder heeft treinkaartjes waar we mee door heel Nederland kunnen reizen. Nu wil me schoonmoeder en ik samen met de kinderen niet weer overstappen in de bus vanwege de chipkaart. Dus nu zoeken we een leuk uitje met de kinderen (6 en 8 jaar) wat vlakbij een treinstation ligt. Mag door heel Nederland als het maar vlakbij een treinstation is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In Nunspeet (Veluwe) is het Transferium (gratis!!) ; kijk- en wandelplek van Staatsbosbeheer . Leuk opgezet met voel-raad mogelijkheden , opgezette dieren. filmzaaltje, (natuurfilm) een sprookjesafdeling en een prachtig wandelgebied. Er is een uitkijktoren en een aardige speeltuin bij. Het ligt pal achter het station. En op loopafstand is er ook een pannenkoekrestaurant.

Iets als bioscopen zitten vaak in het centrum, en in het centrum is vaak ook een station. Daarnaast kun je kiezen voor het spoorwegmuseum; daar kun je zelfs met een speciale spoorwegmuseum-trein op het perron van het museum uitstappen. Toegevoegd na 26 seconden: Overigens is Nemo, vlakbij het centraal station van Amsterdam.

Mekke'ye git

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100