Wat is een goed schema om met een hometrainer vet te verbranden.

Ik wil vermageren en heb een hometrainer gekocht. Nu wil ik weten hoe ik het best train op mijn trainer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je je conditie opbouwen of wil je afvallen..
wil je een schema voor een training of wil je een langere tijd??

Antwoorden (2)

Elke ochtend minimaal een half uur stevig fietsen, voor het ontbijt.

Je metabolisme draait dan de rest van de dag op een wat hoger vlammetje.

Je moet natuurlijk ook heel erg letten op hoeveel je eet!
13 jaar geleden
Even gegoogled en ik kwam meteen al een leuk schema tegen. Volgens mij is dit best te doen.
Als ik een tip mag geven; koop een hartslagmeter.
Het hoeft niet eens zo'n dure te zijn. Je kunt zo'n ding helemaal instellen op jouw persoon, zodat je het meeste uit een training haalt. Ik train nooit meer zonder op mijn crosstrainer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste is om een hartslag meter met borstband te kopen, die zijn accurater. Ik heb er zelf 3, eentje zit bij de MiCoach (130 euro), eentje van inventum (80 euro) en eentje van weight watchers (25 euro). Die van weight watchers valt om de haverklap uit en geeft vaak aan dat mijn hartslag niet hoog genoeg is, terwijl ik mij helemaal kapot sta te hijgen. Die van Inventum is wel erg goed, die geeft beter aan wat mijn hartslag is en valt ook nooit uit. Het probleem is alleen dat dat ding batterijen vreet als een gek en dat die batterijen niet zomaar in de winkel te krijgen zijn. Die van de MiCoach is ontworpen om mee hard te lopen. Je krijgt een sensor voor op je schoen, een borstband en een oortje. Die is een stuk accurater en kan je opladen op de pc. Via de pc kan je weer een trainingsschema maken.