Wie heeft er een leuk idee voor een creatief project voor meiden van 16+

Wat extra info:
De meiden zijn woonachtig in AZC's en hebben dus vaak een achtergrond waarin ze gevlucht zijn uit hun land van herkomst.
Het is de bedoeling dat het een project worden die in elk geval 8 keer uitgevoerd kan worden. 1,5 uur per week.
Een vereiste is toch wel dat het lekker creatief is en het liefst maken we ook nog een verbinding naar het jaarthema: energie/stroom/flow.
Heb je een leuk idee? Laat het me horen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Mooi thema waar je veel mee kunt en lekker de tijd voor hebt. Ga met deze meiden om de tafel zitten brainstrormen rondom dit thema. Ik kan me voorstellen dat er verschillende ideeen uit voortkomen zoals schilderen, dansen, bewegen, enz.
Spreek hun eigen creativiteit aan dan komt het helemaal goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Organiseer een modeshow, met zelfgemaakte kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een goed idee! Daar zou ik nou nooit opkomen +
Bouw een windenergie molen of misschien wat hoopgevende een zonnepaneel.