Waar vind ik het speelschema (nederlandse tijd) van de australian open?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
6.6K

Het beste antwoord

Via deze link:

http://www.bet.nl/tennis/australian-open/dag-6-australian-open-2011-790

kun je de speeltijden zien per dag, van een aantal wedstrijden is de nederlandse tijd al erbij genoemd, mocht dit niet het geval zijn dan kun je gewoon de locale wedstrijd tijden plus 8 uur doen.

Toegevoegd na 47 seconden:
ps, de link verwijst naar 21 Januari, maar aan de rechterkant staat de rest van het speelschema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op deze site is vast wel iets te vinden.
Anders staan er ook wel links.