Welke tennis racket is goed als je S2 swing gewend ben?

Ik speel met mijn oude tennis racket Head Intelligence i.S2. Ik wil een nieuwe kopen maar weet niet welke racket bijna hetzelfde zal voelen als mijn oude racket..

Bedankt alvast!

Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis

Antwoorden (2)

Bij tennisspeciaalzaken kan je testrackets lenen!!
Bijvoorbeeld via internet bestellen(he betaalt alleen de verzendkosten terug), of ophalen en terugbrengen bij tennisarena.nl
Je kan ook adviesvragen voor dat je een racket leent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. een racket van het zelfde gewicht,qua KG dan moet het meeste gewicht in de top liggen in het midden of onderin gelijk zijn met de oude, winkel snapt dat wel.

2 grip maat moet uiteraard hetzelfde zijn 1,2,3,4.

3 bladgrootte en frame dikte. ongeveer hetzelfde,

en bij de winkel liggen altijd testrackets die je op proef zou kunnen nemen om te proberen/testen.

Als laaste als je het echt niet weet koop je eenzelfde, zodat je er twee hebt, dat is altijd handig. stel je slaat een bespanning door, heb je altijd nog een zelfde racket in de tas!!.

MVG