Is dit skateboard aan te raden?

http://www.otto.nl/product/10009450324?ns_campaign=df&ns_source=sociomantic&ns_linkname=display&channel_code=428&s2m_campaign=Sociomantic&cmp=socio_df&ns_fee=0&ns_mchannel=display&utm_source=sociomantic&product_code=50549920

Hij is voor mijn broertje, hij is een beginnende skater die bijna een ollie onder de knie heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ik denk van niet,
want het ziet er uit als een skateboard zoals de bartsmit.
En zulke skateboards die gaan snel stuk.
Hele poep wieltjes zijn dat die na een paar dagen al niet meer draaien enzo.
En ook aan de prijs te zien is die slecht, je leert niks op die skateboards of je leert het wel maar lukt het je niet op een echte pro skateboard.
Ik zou opzoek gaan naar een echte pro skateboard.
Maar dat gaat je wel ongeveer 80 euro op zen minst kosten.

;) (skateboard zelf)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou misschien tot 70 euro anders moet je het 2e hands halen? Ja mijn ouders waren ook niet helemaal blij toen ik er mee begon whahaha;)
Welllicht iets voor zeer beginnende skaters, of voor mensen die alleen maar skaten omdat het sneller gaat dan lopen. Maar voor mensen die echt trucjes enzovoort willen doen is dit een slechte optie, want het ziet zeer amateuristisch uit. Professionele skateboards zijn duurder, maar gaan wel 10-20x langer mee, dus ben je daar uiteindelijk goedkoper mee uit. Deze gewoon niet kopen, heb je niet veel aan als skater