Waar vind ik de langste droge glijbaan ter wereld (in af te leggen glijmeters welteverstaan)?

Ben echt toe aan een nieuw avontuur....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik heb er zo juist één imaginaire aangeboden aan ons aller Antwoordman. De hoogte is 70 meter ,het aantal glijmeters weet ik niet,maar zal niet veel verschillen,omdat ik als voorwaarde had gesteld,dat ie zo goed als loodrecht moest zijn.Misschien mag je er gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Park City, USA hebben ze er een van 3000feet, 1 km. Komt ieder geval hoog in de ranking.