Wat kan een alternatief zijn voor een slecht zittende smartphone armband tijdens hardlopen?

Waarschijnlijk ben ik een prinses op de erwt maar ik worstel altijd met zo'n armband waar je telefoon in kan tijdens het hardlopen. Hij zakt de hele tijd af en als ik hem strakker doe voel ik hem de hele tijd zitten en/of het doet zelfs pijn. Ik heb wel gewoon de eerste de beste goedkope armband, bestaan er misschien duurdere die ook veel beter zitten?

Als alternatief heb ik een soort tasje om je heupen geprobeerd dat met een elastiek vastzit maar dat zakt ook af of deint zo mee dat het me ook stoort.

Bestaat er iets om een telefoon in te vervoeren wat je bijna niet voelt tijdens het hardlopen? Ik wil liever niet investeren in één of andere peperdure broek met een speciaal compartiment.

Telefoon moet echt mee ivm bereikbaarheid, muziek en bijhouden van de afstand.

3 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Hierbij denk ik aan een schouderholster. Maar dan moet er nog wel een lijfband met klikgesp of klittenband aan vastgezet worden, zodat het tasje niet bungelt tijdens het rennen. Zie voor een voorbeeld van zo'n schouderholster http://www.eholster.nl/product/e-holster/