Wat voor een park is walibi world?

Zijn er zoveel achtbanen als ze zeggen? Of zijn er ook wat rustige attracties die niet meteen kinderattraccties zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Walibi World is een familie pretpark. Voor de kinderen is er een kindergedeelte met attracties. Maar er zijn ook rustige attracties voor volwassenen zoals een reuzenrad, splash battle, zweefmolen, of maak een ritje in blinkende oldtimers door de “Tour de Jardins”.
Er zijn heel veel achtbanen, sommige iets wilder waarbij je bijvoorbeeld wordt afgeschoten, hangend of achteruit gaat. Maar er zijn ook achtbanen die wat rustiger zijn, bijvoorbeeld de houten achtbaan, deze gaat niet over de kop.
Er zijn ook verschillende theater shows te bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja, zoals de splash battle, alleen word je wel nat.
en er is een reuzenrad, en er zijn nog wel meer rustige attracties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Walibi world heeft 40 atracties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, als je de link van giweda in tikt, kun je het allemaal zelf lezen. Ga me nu niet vertellen dat je daar zelf niet op kon komen Kimm...?
+1 voor Giweda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de + en inderdaad zo moeilijk was het niet.
Voor ieder wat wils. genoeg attracties die niet allemaal snel gaan of hoog zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een paar wildwaterbanen, een kartbaan, een reuzenrad, botsautootjes, een hele grote en hoge zweefmolen.
En natuurlijk zijn er zoveel achtbanen als ze zeggen. Als je daarin durft is het leuk om ze te proberen.

Ik was daar vorig jaar met mijn zoon van 11 en wij hebben ons daar beiden prima vermaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wat kinderdingen, wat kraampjes, maar je moet er toch vooral voor de achtbanen zijn, als je dit niks vind, vind je dit park duur en een aanfluiting