Proefles Judo?

Als je daarheen gaat om voor een proefles te vragen, moeten je ouders dan per se mee? Ik ben 15 en ga liever alleen. :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

Ja, dat snap ik. Kun je toch ook makkelijk? Ga lekker alleen en beslis of het wat voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent groot genoeg om alleen te gaan. Op je 15e hoef je niet meer aan de hand van je vader en moeder te lopen. Wel kun je met hen (vooraf en achteraf) bespreken hoe je het vindt en of je hiermee door moet gaan.

Weet je zeker dat je vader of moeder hier niet ook vragen heeft gesteld over het al dan niet meegaan naar die proefles? Zie onderstaande link van gisteren:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet wilt dat je ouders mee gaan, hoeft dat niet.

Ik ben ook 15 en ik dans heel veel en ben de laatste tijd bezig met het zoeken naar een dansschool op een hoger niveau dan dat ik nu doe, mijn moeder gaat dan ook niet overal mee naar toe.

Als je ouders weten dat je misschien op judo wilt en het ook goedkeuren, is het wel handig om met ze te praten over waar je heen gaat. Ik neem aan dat zij tenslotte de judolessen betalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk ga je liever alleen, lijkt me logisch op jouw leeftijd.
Die papieren die eventueel getekend moetn worden door je ouders (je bent tenslotte minderjarig)kun je zelf wel mee naar huis nemen.
Volgens mij heb je hier al meer vragen over gesteld, dus hak de knoop eens door en ga gewoon.
Het lijkt of je een beetje koudwatervrees hebt, het is allemaal niet zo moeilijk als het lijkt,
succes
anneliez
13 jaar geleden
Nee, ik denk dat het ook beter is als je allen gaat want anders denken ze van oh hij durft niet eens alleen te komen. Het is nogal een ruie sport dus zullen er wel wat vechterbaasjes op zitten, maar het aat er vooralnom wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Judo is eigenlijk helemaal niet zo ruig en het is ook een beetje erg bevooroordeeld om te zeggen dat er haast alleen maar vechtersbaasjes op zitten.