Wat voor skateboard moet ik kopen?

Ik ben een meisje van 14, heb nog nooit geskateboard maar lijkt het wel leuk om te doen. Ik heb dus natuurlijk een board nodig maar ik weet niet of ik dan gelijk zo'n duur board moet kopen of een goedkope. Ik ben bang dat als ik een duur board koop ik het misschien toch niet leuk vind. Maar misschien kan ik met een goedkoop board niet goed de tricks leren? Ik kan ook niet een board lenen want ik heb geen vrienden die skaten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een duur board of goedkoop board zal weinig uitmaken in het wel niet kunnen maken van een trick. Het zal zich meer uitdrukken in de gebruikte onderdelen, en hoe lang die meegaan. Gewoon voor goedkoop gaan. Als het een jarenlange hobby blijkt kan je altijd nog een duurdere kopen.

Antwoorden (1)

Hoi Fleurvd,

leuk dat je wil leren skateboarden. Begin met een budget skateboard om alvast te oefenen en te kijken of je het leuk vindt. Als je naar Google.nl surft en je typt in: skateboard kopen , dan heb je al een wat kleiner skateboard voor 10,- of enkele tientallen euro's.

Vraag aan je ouders of ze jou daarbij kunnen helpen. Misschien hebben zij zelf weleens op een skateboard gestaan en weten zij jou alles te vertellen over skateboarden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
skateboard van 10 euro zal niet echt wat zijn, zijn dat sowieso geen fingerboards? Ik gok dat je met dit al wat beters hebt dan de 20 euro boards.
http://www.kitestuff.nl/osprey-pro-skateboard-savages?gclid=Cj0KEQjwlNy8BRC676-W0JezxbwBEiQA4Ydg0TIqO-t4y38xuvuUu18pwR5RYeiUivl4jK-H8nMms3oaAvWq8P8HAQ Alle waar voor zijn geld natuurlijk:http://www.amazon.co.uk/gp/customer-reviews/RXNB7OJ189QIF/ref=cm_cr_arp_d_viewpnt?ie=UTF8&ASIN=B008LCQ2TM#RXNB7OJ189QIF Het mooie van skateboards is dat alles te vervangen is. Zo kan je dus met een goedkoop board beginnen en rustig aan alles vervangen en dan als laatste het plankje zelf verwisselen.