We moeten bij gym les geven, weet iemand een leuk onderwerp?

We moeten met z'n tweeën ongeveer 30 min. les geven aan onze klas (een 4 HAVO klas), iemand een idee voor een leuk lesonderwerp?

Ik zoek iets 'bijzonders' dus geen voetbal of volleybal, want dat doen er al zoveel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Het beste antwoord

Leuk!
Misschien ken je iemand die een Zumba-DVD heeft, dan hoef je niet veel voor te bereiden maar heb je wel iets heel trendies.
Er zijn op het internet vast ook wel spellen te vinden die normaal gesproken gedaan worden bij gymlessen van gehandicapten en/of verstandelijk gehandicapten. Dat is heel bijzonder, leerzaam en soms hilarisch om te doen. (Een voorbeeld is blinden-doorgevertje > dat staat iedereen in een cirkel, ze mogen niet praten en ook niet kijken. Een iemand begint met een bepaalde handeling bij degene naast hem (neus knijpen, schouders optillen, in buik porren). Als de eerste klaar is mag hij/zij de ogen openen, waarna de tweede probeert om precies hetzelfde na te doen bij de derde. Iedereen die geweest is mag de ogen openen.) Talloze andere spelletjes zijn mogelijk! Superinspirerend en waarschijnlijk ook nieuw om te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

iets met muziek. en dan danspassen erbij bedenken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rope skipping
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cooper test! Sorry als het fout is gespeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vreselijk, dat was toch een grapje hè?
thai bo
op stevige muziek kick boxachtige training doen goed voor conditie en spieren leuk voor jongens en meiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alternatief is steppen
yoga
alternatief dansen
excersief dansen (zumba of dergelijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien iets met acrobatiek is altijd leuk