kan ik trainen met een beetje spierpijn?

Ik ben 14 en had een paar sets van Pushups gedaan en had de volgende dag een beetje spier pijn van kan ik dan tijdens die spierpijn nog Pushups doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vergeet niet de warming-up en het liefst ook een cooling-down. Dat scheelt heel veel. Als je die goed doet krijg je bijna nooit spierpijn.

Antwoorden (1)

Jazeker, je moet doorgaan, juist als je spierpijn hebt.
Als je zou stoppen en wacht tot je geen spierpijn meer voelt, begin je weer en hoppa heb je weer ineens nieuwe spierpijn...

Ga je nou gewoon door, dan verdwijnt de spierpijn ook op een bepaald moment , maar als je het goed doet, niet te veel , niet overdrijven, dan blijven de spieren rustig, dan wennen ze aan het bewegen dat je doet met de pushups .

Dus gewoon doorgaan, dat is het beste, dóór de spierpijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
BarendV
7 jaar geleden
+1. En zoals Arnold Schwarzenegger zei: "Ob man wirklich richtig trainiert hat erkennt man daran, dass man vor Schmerzen nicht einschlafen kann".