Hoeveel drank is ongeveer nodig voor 80 mensen?

Huisfeest met ongeveer 80 mensen. Allemaal rond de 18 jaar. Ik denk ongeveer evenveel jongens als meiden. Hopelijk hebben mensen ervaring hiermee en kunnen zij helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Amadea
8 jaar geleden
Hoe lang zal dat feest duren (ook thee en koffie?), en weet je hoeveel ervan geen alcoholische drank drinken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bijna allemaal alcohol drinkers, maximaal 10 niet. Koffie en thee hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga naar de plaatselijke slijterij, meestal kun je met hen afspraken maken hierover, zij zorgen dat er voldoende drank is, bezorgen het en ongeopende flessen kun je terug brengen tot een bepaald aantal dagen na het feest.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Dat is een goed idee @Crea. Zo heb ik dat met mijn moeders 60e verjaardag gedaan. Ik had overigens afspraken gemaakt met Albert Heijn, niet met de slijter maar wij hadden dan ook alleen bier/wijn en fris.

Antwoorden (1)

Er zijn diverse drank calculators te vinden. Je kunt daar zelf de gegevens invoeren en daar rolt dan een voorstel uit. Ik heb er eentje toegevoegd hieronder.
paulus811