Op welke datum kan Feyenoord kampioen worden ?

een jaar geleden
in: Voetbal
1.4K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Ik heb geen idee wat de uitslagen van de komenden wedstrijden zullen zijn. Een voorspelling doen is daarom lastig. In het meest ideale scenario (voor Feyenoord) winnen ze de komende twee wedstrijden en verliezen Ajax en PSV of spelen ze gelijk. Dan zou Feyenoord na speelronde 31 kampioen zijn. de voorsprong die ze dan hebben is door Ajax en PSV niet meer in te halen.
dat zijn alleen heel veel 'maren'. Geen enkele garantie dus. In principe kan met de huidige stand Ajax of PSV nog steeds kampioen worden. Als Feyenoord (alles) verliest en de andere ploeg(en) alles blijven winnen.

Geef als eerste antwoord