Is het waar dat Maarten Stekelenburg naar een buitenlandse club gaat?

iemand had tegen mij gezegd dat hij naar een buitenlandse club verhuisd is dat waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Nee, dat is niet waar. Er is wel een tijdje het vermoeden geweest dat hij was gevraagd voor Manchester United. Maar nu is duidelijk geworden dat dit David de Gea betreft. Ajax heeft inmiddels een nieuwe driejarige verbintenis klaarliggen voor Stekelenburg.
Amadea
12 jaar geleden
De gedroomde overgang naar Manchester United is van de baan, maar het transferseizoen moet nog op gang komen.

Als gekeken wordt naar de fantastische prestaties van Steekelenburg, zowel op het WK in Zuid-Afrika als afgelopen seizoen, dan lijkt het me sterk dat er geen buitenlands topteam langskomt die hem weet weg te weken bij Ajax.

Schalke 04 heeft al aangegeven heel veel interesse te hebben, maar of dat echt een verbetering is voor Stekelenburg.

Als je me vraagt of Stekelenburg komend seizoen nog in Nederland voetbald, dan denk ik dat de kans daarop niet heel groot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu het einde van het seizoen nadert, komen de transferberichten weer op gang. Het hele jaar smuilen al de geruchten dat Stekelenburg naar Manchter vertrekt, maar concreet is deze club nooit geworden. Schalke zou ook in de markt zijn voor de keeper van het Nederlands elftal. Ook daar is nog geen concrete interesse getoond. Verder het zijn huidige werknemer Ajax de doelman een contract voorgelegd tot 2014, waar hij en zijn zaakwaarnemer tevreden over waren. Ze hebben daarbij aangegeven dat Ajax altijd een goede werknemer is geweest. Daarnaast is hij al een aantal maanden geblesseerd, waardoor eventueel geïnteresseerd clubs hem als een risicofactor kunnen zien. Op dit moment is het dus het meest logisch dat hij in Amsterdam zou blijven. De transferwindow is echter nog tot september open, dus pas dan weet je het zeker.