Waar kan ik het salaris zien van voetballers in 1ste en 2de klasse?

liefst 2013 en later , 2012 ten laatste.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
5K

Het beste antwoord

Dit hangt volledig af wat je met deze vraag bedoeld, 1ste klasse en 2de klasse België? Amateur of Eredivisie.

Topamateurs zullen denk rond de 10.000 per jaar verdienen maar deze werken natuurlijk wel parttime. En hebben vaak een gewone baan naast het voetbal.

Semiprofs rond de 25.000 per jaar.

Hopelijk heb je wat aan deze bronnen. Het schijnt wel te zijn dat spelers steeds minder gaan verdienen.