Kun je ook een fotosessie doen op een wagen met hooi?

Mijn moeder is helemaal gek van hooi op een wagen (die pakjes) Nu wilde ik voor haar verjaardag graag dat zij een keer op zo'n wagen met hooi kan zitten. Is dit mogelijk, ergens in Friesland?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Rieneke1
8 jaar geleden
Ben een stads type, maar zal er ook van afhangen of haar verjaardag in de hooitijd valt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rij gewoon door het land van Dirtzen Halbersma te Tjerkwiderstraonderdeel e.o. en vraag het ter plekke...!

Antwoorden (1)

Als jij een fotograaf inhuurt, dan kun je gewoon naar een boerderij in de buurt gaan en kijken of dit mag van de boer.
In goed overleg, als er een vergoeding tegenover staat, mag het vast wel.
Maar je moet natuurlijk wel in het seizoen zitten dat ze hiermee bezig zijn.
Ritsuka