Wat kan ik doen met mijn vriendin?

Ik ben vandaag al een aardig tijdje samen met mijn vriendin, en we wilden wat leuks gaan doen, alleen zijn we allebei blut... wat te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat dacht je van een mooie fietstocht met dit mooie weer.

Wandelen en fietsen is gratis. Een weekendje weg plannen voor als je weer geld hebt.

Ga ouderwets op de fiets de stad in fietsen!

fles mooi kaap bij de albert heijn halen, kleedje mee en zonsondergang op het strand kijken.

Besteed de hele avond aandacht aan elkaar. Geef elkaar een massage, en ga een leuk gesprek aan met elkaar;-) Vertel haar waarom je zo van haar houd! Laat als je dat hebt het bad vollopen en breng haar iets lekkers te drinken..oh ik zou het wel weten hoor;-)

's avonds naar het strand is erg leuk en lekker wandelen. Kun je een flesje water meenemen dat kun je vullen thuis.

gewoon een ouderwets gezellig spelletje. een bordspel ofzo. of als jullie wat sportiever zijn ga dan gezellig op een veldje badmintonnen, tenissen of iets anders

Eten moet je toch, blut of niet dus een picknick mand gevuld en met dit mooie weer lekker op een picknick kleedje genieten aan b.v. de waterkant of een bos. Heerlijk weg op de fiets en nog smullen ook.

Gewoon een eind gaan wandelen.

ga maar lekker op internet geld verdienen zoveel sites zijn er

op een boerderij gaan werken

Zoek allebei een baan bij dezelfde baas. Je bent niet meer blut en de tijd gaat voor jullie samen verder.

beetje afhankelijk van wat je leuk vind... m'n vriend en ik hebben ons 2 jarig samen zijn onlangs gevierd door Gears of War 1 en 2 uit te spelen samen. Hij had de spellen al heel lang liggen, maar we hadden het nog nooit samen gespeeld. Enige wat dus echt geld kostte was stroom voor console + tv en een pak vla (tijdens gamen weinig tijd voor eten, dus giet ik er maar wat vla in)

Ja, als je jezelf dat afvraagt zijn jullie inderdaad al een heel poosje samen !! Misschien allebei advertentie plaatseen op relatieplanet zodat jullie beiden binnenkort weer wat leuks te doen hebben wat weinig tot niets hoeft te kosten ?!

wandelen langs het water of in een park of bos en als je haar aankijkt: met alle liefde die in je is kus haar hand, haar arm, haar wang, haar mond houd van haar met heel je wezen en je dag kan niet meer stuk.

Jullie hebben elkaar. Dan is er heel wat te doen wat niets kost, en erg gezond is.

Hmm ff denken, samen met vriendje, iets leuks doen maar geen duku. Wat bkijft er dan nog over? Natuurlijk een leuke picklik nick kun je daarna altijd nog eh wat leuks doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100