Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een leuke sport voor mij?

Ik zit nu al zo'n 5 jaar op Volleyball, maar ga volgend jaar stoppen. Dit komt omdat ik soms op een zaterdag competitie moet spelen. Daarvoor moet ik dan wel eens om 9 uur mijn bed uit, na 5 dagen school. Ik vind het niet erg om 1 keer in de week te trainen. Maar niet die zaterdag, daar kan ik gewoon niet tegen. En ik wil ook niet alleen trainen, omdat ik dan eigenlijk train voor niks.

Dus ik zoek een sport waarbij elke training eigenlijk wel een soort van competitie is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga Squashen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat deden we ook altijd bij volleybal, maar dan met onze handen. Ik zal eens kijken of dat bij mij in de buurt kan :)

Andere antwoorden (12)

Ligt eraan wat je wilt: binnen of buiten, in een team of individueel, lichamelijk zware of een vrij lichte sport
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wielrennen is ook leuk.
Lekker buiten zijn en toch sporten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardlopen, zwemmen, fietsen ... eigenlijk ben je *NIET* op zoek naar een teamsport...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waterpolo de sport van de toekomst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schaken, dammen, bridgen

Toegevoegd na 39 minuten:
joggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Taekwon-Do is ook heel erg leuk, als je een vereniging bij je in de buurt kan vinden kan ik het je zeker aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
handbal daar kun je ook gooien met de bal en is vaak niet in de ochtend je traint en speelt vaak in de middag of savond's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien tennis in een club?
ik doe ook tennis en als je wat beter bent (door de trainingen) kan je dan interclub spelen, dat zijn wedstrijdjes tegen verschillende clubs zodat je niet voor niets traint. Tennis kan je ook gebruiken als afreageringsmiddel, eens een goeie mep geven kan echt deugd doen!! ook krijg je lekker veel spieren in je armen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paardrijden, dansen, een vechtsport, fitness, tennis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond badminton erg leuk... je speelt altijd partijtjes... tennis is ook zo'n sport die altijd kan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding