Waarom beginnen de wedstrijden in de Europa League op zo'n vreemd tijdstip als 21:05 uur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
3K

Het beste antwoord

Het tijdstip is om 5 over 9 omdat er eerst ook om 7 uur werd gespeeld! Om 9 uur was net te vroeg als erom 7 uur was gespeeld! Zodoende was er tijd voor reclame en analyse! Nu er niet meer om 7 uur wordt gespeeld houden ze toch maar dit rare tijdstip aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan waar de wedstrijd gespeeld word, als dat ergens helemaal in Oost-Europa is heb je tijdsverschil.
Zo kunnen bv. live uitzendingen van de Olympische Spelen wel middernacht zijn, terwijl het op de plek waar de spelen zijn gewoon een normaal tijdstip is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gwn door de UEFA geregeld normaal spelen ze om 7 uur en om 5 over 9 maar omdat het nu de kwartfinale is spelen ze allemaal om 5over 9 bijv. In die champions league is ook een vast tijdstip 20:45
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het tijdverschil (misschien lopen ze daar 5 minuutjes achter?) of omdat er op dat tijdstip een ander programma op is, dat nog 5 minuten langer duurt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige wedstrijden beginnen om 7 uur dan heb je tussen de twee wedstrijden nog tijd. Ze praten dan nog even ober de wedstrijd enz. (op Tv dan)