ik wil graag spiermassa opbouwen, kan dit met mijn eigen lichaamsgewicht of moet ik dan echt aan de gang met gewichten/sportschool?

Gaat voornamelijk om de armen en borst spieren. Iemand tips/oefeningen die ik kan aanhouden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

natuurlijk kan dat met je eigen gewicht. (bodyweight workout) Dit zijn zeer goede bodyweight oefeningen: Lunges of Jumping lunges Squat of Pistol squats Mountain climbers Burpees of sigle leg burpees Frozen v-sit L seat Naast deze oefeningen heb je natuurlijk ook de push-up en de plank. Op deze twee fitness oefeningen zijn heel populair en hebben veel variaties. Zo heb je voor de push-up bijvoorbeeld: Push-up dragon walks Push-up Spiderman Push-up Hindu Push-up Diamond Push-up Figertip Push-up Clapping Push-up Chest tap Push-up Aztec Push-up superman

Bronnen:
http://sportflock.com/nieuws/bodyweightworkout

Als je volgroeid bent mag je naar de sportschool. Daar heb je een soort stoel met aan de zijkanten 2 handvaten daar die moet je dan naar elkaar toe trekken. Zo train je je arm- en borstspieren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100