Vissen in de nieuwe maas, wat kan ik verwachten?

Ik wil gaan vissen op de nieuwe maas, maar heb geen flauw idee wat er zwemt? Kan ik op voorn of brasem of misschien toch beter op roovis?
In ieder geval alvast bedankt
Mvg ricardo

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
2.4K

Antwoorden (1)

Er is in ieder geval genoeg te vinden, volgens sportvisserijnederland.nl. Onder andere de rivierprik en zalm.
Verder is er in 2012 steur uitgezet, volgens Rijnmond.nl en er is in 2010 voor het eerst een Donaubrasem aangetroffen.
Op het roofvisforum wordt bediscussieerd hoe en waar je het beste in de nieuwe maas op roofvis kan vissen, dus roofvis zit er ook.