Zijn er sportoefeningen die je kan doen met een gebroken been?

Ik ben twee weken geleden van mijn paard gevallen en brak toen mijn enkel. Volgens de dokter moet ik nu nog 3 weken gips en daarna nog 2 weken niet belasten. Maar nu kan ik dus niet sporten. Weet iemand misschien een paar oefeningen die ik zou kunnen zonder op twee benen te leunen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
6.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is best dat je geen sport doet want als je zweet kun je je niet wassen met dat gips

Antwoorden (2)

Je zou eventueel iets met gewichten kunnen doen, is goed voor je armspieren. Kijk eens rond op internet, volgens mij zijn er genoeg oefeningen voor je armen en ook voor je nekspieren. Oefeningen voor je armen kan je meestal ook zittend doen, dus dat moet dan geen probleem zijn met het gips. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Buikspieroefeningen zoals situps