Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik pijn als ik trap met mijn wreef (Was gekneusd) ?

Ik zit namelijk op kickboks, en ik heb laatst bij een wedstrijd verkeerd getrapt met mijn voet dus ik had hem zwaar gekneusd.. Ik kon moeilijk lopen enz. Maar naar een week kon ik weer lopen,springen,rennen maar als ik weer ga kickboksen en ik trap met mijn linker voet (wreef kant) krijg ik zo erge pijn.. Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet de antwoord van jouw vraag niet maar ik denk dat u naar de doktor moet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben naar de dokter geweest en heb rontgenfoto's laten maken, ze hebben niks gezien, dat ik iets verkeerds heb ofzo...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon nog niet helemaal hersteld
duurt meestal 1 a 3 weken dus, heb geduld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voldoende rust houden. Eventueel insmeren als je gaat slapen met IcePower (gel die warm wordt en soepeler maakt). Ik heb er ook last van gehad ik snap dat je graag wil sporten ,maar voorlopig is het beter dat je voldoende rust pakt. En na je rust langzaam weer opbouwen met trappen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zal ik proberen, heel erg bedankt voor uw tips ! :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je wreef is er voor gemaakt om te kunnen lopen, rennen en springen en daarom kun je dat redelijk snel weer doen. Je voet is er echter niet voor gemaakt om het tegen iets/iemand aan te rammen dus daarvoor moet je wat langer wachten totdat je bent hersteld. Het beste dat je kunt doen is gewoon rust nemen of het goed intapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding