weet iemand een (gratis!) site of youtube account waar ik goeie ballet oefeningen kan vinden?

ik heb 10 jaar ballet gedaan maar nu mag ik opeens niet verder van mijn moeder, ik wil graag zelf doorgaan maar ze mag het niet weten. ik zoek dus een site waar oefeningen op staan (liefst filmpjes) zodat ik toch door kan gaan. geen antwoorden als: 'praat erover met je moeder' dat heb ik al een paar keer gedaan en het werkt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Kijk eens op onderstaande site, is in het engels, en geschreven, maar staat geloof ik wel duidelijk beschreven wat je moet doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En natuurlijk zoeken op youtube, ballet tips, ballet, ballet exersise, ballet exersise at home.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij de l4e link moet je wel even door blijven kijken, het eerste deel lijkt niks, maar daarna is het wel goed.

Toegevoegd na 9 minuten:
Alweer eentje, die erg goed is! Ze hebben div. filmpjes staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Goeie sites

Andere antwoorden (1)

hier is wel iets te vinden:klik op ballet

http://www.dance.net/stretching.html
fremar